20/12/2021 02:30:51 10000+ Vaka Deneyimi | Bakırköy ve Bahçeşehir' de Hizmetinizdeyiz.

Ataköy Ortopedi Merkezi

Kireçlenme hastalıkları ve tedavisi alanında uzman kadromuz yirmi yıldan uzun süredir Türkiye’ de ortopedik tedavileri uygulamaktadır. Kaliteli ve Uzman bir ekibe sahip olan ataköy Ortopedi kadrosu diğer tüm ortopedi alanlarında olduğu gibi diz, kalça, omuz, dirsek, el ve ayak bileği hastalıkları, kireçlenmeleri ve yaralanmaları tedavisinde de uzmanlaşmıştır.

Geçtiğimiz yirmi yıl boyunca uzman ekibimiz eklem kireçlenmeleri ve yaralanmalarını tedavi etmeye odaklanmış, yılda binlerce başarılı ameliyat gerçekleştirmiştir.

Diz artroskopisi, artroskopik ligament rekonstrüksiyonu, menisküs yırtılması, kıkırdak rejenerasyonu, kısmi diz, kalça protezi ve total diz, kalça, omuz, dirsek, el ve ayak protezi gibi hizmetler alanlarında uzman ortopedi doktorlarımız tarafından uygulanmaktadır.

Ayrıca yeni nesil tedavi yöntemleri de ameliyat olmak istemeyen ve kireçlenme hastalığı olan hastalarımız için tercih olarak sunulmaktadır.

Ataköy Ortopedi Merkezi eklem hastalıkları tedavisi konusunda uzmanlaşmış ortopedi cerrahlarından oluşmaktadır. Hastalarımıza mümkün olan en iyi sonuçları sağlamak için en son medikal teknolojiyi kullanmaktadır. Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi için Hizmetler sekmesini tıklayabilirsiniz.

Eklem, ligament, tendon veya kemikte oluşan sorunlar sadece ortopedi ekibinin tedavisi ile iyileştirilebilir. Ülkemizde binlerce kişi maalesef kireçlenme veya benzeri ciddi eklem ağrısı çekmektedir. Her yıl binlerce kişi protezi ameliyatı olmaktadır. Rahatsızlığınız için doğru ortopedik uygulamayı seçmek, yapacağınız en önemli sağlık kararlarından biridir. Sizin için doğru tedaviyi ancak bir ortopedi uzmanı önerebilir.

Alanlarında uzman ortopedi ekibini bünyesinde bulunduran ataköy Ortopedi Merkezi, ortopedi uzmanları, doktor asistanları, fizik tedavi uzmanları ve idari personeli ile size eksiksiz bir tedavi sunacak.

En önemli isteğinizin sağlıklı ve aktif bir yaşama geri dönmeniz olduğunu anlıyoruz. Tedavi seçeneklerimiz ile sizlere yardımcı olacağız. Böylece istediğiniz sağlıklı yaşama tekrar dönüş yapabilirsiniz.

Bugün bizi arayarak arayarak ortopedi koordinatörümüz ile yapacağınız görüşme iyileşme süreciniz için bir başlangıç olacak.

Ataköy Ortopedi Merkezi
Ataköy Towers

Ataköy OrtopediSpor Ortopedisi ve Sporcu SağlığıAtaköy Ortopedi İletişim BilgileriOrtopedi Tedavi VideolarıOrtopedi Ameliyat VideolarıOrtopedi HastanesiOrtopedi Randevu