20/12/2021 02:30:51 10000+ Vaka Deneyimi | Bakırköy ve Bahçeşehir' de Hizmetinizdeyiz.

Mozaikoplasti

Mozaikoplasti, Eklemin yük taşımayan bölgesinden 6-8 mm çapında ve 15 mm boyunda kıkırdak ve kemikten oluşan silindirik parçaların alınıp, bunların yük taşıyan bölgedeki hasarlı bölgeye nakledilmesidir.

Mozaikoplasti

Mozaikoplasti, Bu teknik te 4cm2’nin altındaki hasarlarda uygulanır. En sık diz ve ayak bileği eklemlerinde uygulanır. Artroskopik veya açık yöntemle yapılabilir. En önemli avantajı, normal kıkırdağın mimari yapısında bir dokunun hasarlı bölgeye nakledilmesidir. Dezavantajları ise sınırlı sayıda doku nakli yapılabilmesi ve hasarlı bölgeye nakil yapılabilmesi için eklemin başka bir bölgesindeki normal kıkırdağın feda edilmesidir. Çok büyük hasarlarda bazen sağlam olan karşı diz ekleminden de doku alınması gerekebilir. Tekniğin özelliği dolayısı ile hasarlı bölgenin ancak % 70’i nakledilen kıkırdak ile doldurulabilir, nakledilen silindirler arasında kalan bölge kıkırdak benzeri bir tamir dokusu ile iyileşir. Bu teknik genellikle küçük kıkırdak hasarlarında daha başarılıdır. Büyük yaralanma alanlarında eklemin normal şeklinin oluşturulması zor olabilir. Ameliyat sonrası dönem mikro-kırık yöntemi ile benzerdir.

Ortopedi HastanesiOmuz ProteziAşil Tendonu KopmasıRobotik Total Kalça ProteziOrtopedi RandevuDiz Hastalıkları ve Tedaviler Hakkında Her ŞeyKondromalazi PatellaKaval KemiğiRotator Manşet YırtığıPrp Tedavisi Nedir?Piriformis Sendromu TedavisiKalça Protezi AmeliyatıSlap Lezyonu Nedir?Ortopedi Tedavi VideolarıKanal Daralması Nedir? Omurilik Daralması TedavisiKarpal Tünel Sendromu TedavisiKienböck Hastalığı Nedir?Menisküs YırtığıGanglion KistiSpor YaralanmalarıTalus KırıklarıOzonlu PrpDirsek Ağrısı TedavisiParmak Burkulması TedavisiOzon TedavisiTopuk DikeniEl Bileği ArtroskopisiOmuz Hastalıkları ve Tedavileri Hakkında Her ŞeyDiz OsteotomisiStres Kırığı TedavisiNükleoplasti Ve Fıtık TedavisiKök Hücre Tedavisi Yapan HastanelerDiz Kireçlenmesi TedavisiSkafoid KırığıOmurga Hastalıkları ve TedavisiGolfçü DirseğiKök Hücre TedavisiOmuz SıkışmasıAyak Hastalıkları ve Tedavileri Hakkında Her ŞeyPlantar FasiitServikal DiskopatiOmuz ArtroskopisiEklem Faresi CerrahisiKalça Bursiti TedavisiEvde Fizik TedaviOmuz Kireçlenmesi TedavisiMozaikoplastiİç Ve Dış Yan Bağ YaralanmalarıDiz Önü AğrısıDupuytren KontraktürüPleksus YaralanmalarıOmuz AnatomisiAtaköy OrtopediEpidural Enjeksiyon İle Nokta Atışı TedaviSkafoid Kırığı BelirtileriMenisküs Yaralanmaları CerrahisiTfcc Lezyonu El BileğiDirsek Hastalıkları ve Tedavileri Hakkında Her ŞeyKök Hücre Nedir?Diz ArtroskopisiAmeliyatsız Bel Fıtığı TedavisiArtroskopik CerrahiTendinit Belirtileri Ve TedavisiDirsek Kırığı Tanısı Ve TedavisiSpor Ortopedisi ve Sporcu SağlığıHakkımızdaAnterior Kalça ProteziFleksör Tendon YaralanmalarıMinimal İnvaziv Kalça ProteziMozaikoplastiOmuz Kireçlenmesi TedavisiDiz Kapağı AğrısıKalça ArtroskopisiSpor CerrahisiKalça Hastalıkları ve Tedavileri Hakkında Her ŞeyDiz AğrısıKireçlenme TestiTotal Diz ProteziKalça Ağrısı TedavisiAşil Tendonu YırtığıUyluk Kemiği KırığıDiz AnatomisiSıkça Sorulan SorularHastalarımızın YorumlarıEl Kırığı TedavisiDiğer Web SitelerimizHill Sachs LezyonuMenisküs YırtılmasıDiz BurkulmasıKalça SıkışmasıEl Hastalıkları ve Tedavileri Hakkında Her ŞeyOmuz SıkışmasıRobotik Total Diz ProteziRotator Kuf SendromuAtaköy Ortopedi İletişim BilgileriBilimsel Kireçlenme TedavileriOrtopedi Ameliyat VideolarıEl Bileği KırığıBel Fıtığı TedavisiAyak Bileği LezyonuKienböck HastalığıKalça Kireçlenmesi TedavisiKalça TendinitiArka Çapraz Bağ TamiriBankart Lezyonu TedavisiRadius KırığıKireçlenme TedavisiSiyatik TedavisiDiz Ağrısına Ne İyi Gelir?Ön Çapraz Bağ TamiriAyak Bileği ArtroskopisiKalça Eklemi SıkışmasıDiz Protezi AmeliyatıTenisçi DirseğiDiz Kireçlenmesine Ne İyi Gelir?Lomber Diskopati