20/12/2021 02:30:51 10000+ Vaka Deneyimi | Bakırköy ve Bahçeşehir' de Hizmetinizdeyiz.

Mozaikoplasti

Mozaikoplasti, Eklemin yük taşımayan bölgesinden 6-8 mm çapında ve 15 mm boyunda kıkırdak ve kemikten oluşan silindirik parçaların alınıp, bunların yük taşıyan bölgedeki hasarlı bölgeye nakledilmesidir.

Mozaikoplasti

Mozaikoplasti, Bu teknik te 4cm2’nin altındaki hasarlarda uygulanır. En sık diz ve ayak bileği eklemlerinde uygulanır. Artroskopik veya açık yöntemle yapılabilir. En önemli avantajı, normal kıkırdağın mimari yapısında bir dokunun hasarlı bölgeye nakledilmesidir. Dezavantajları ise sınırlı sayıda doku nakli yapılabilmesi ve hasarlı bölgeye nakil yapılabilmesi için eklemin başka bir bölgesindeki normal kıkırdağın feda edilmesidir. Çok büyük hasarlarda bazen sağlam olan karşı diz ekleminden de doku alınması gerekebilir. Tekniğin özelliği dolayısı ile hasarlı bölgenin ancak % 70’i nakledilen kıkırdak ile doldurulabilir, nakledilen silindirler arasında kalan bölge kıkırdak benzeri bir tamir dokusu ile iyileşir. Bu teknik genellikle küçük kıkırdak hasarlarında daha başarılıdır. Büyük yaralanma alanlarında eklemin normal şeklinin oluşturulması zor olabilir. Ameliyat sonrası dönem mikro-kırık yöntemi ile benzerdir.

Anterior Kalça ProteziDiz AğrısıKalça ArtroskopisiDirsek Hastalıkları ve Tedavileri Hakkında Her ŞeySlap Lezyonu Nedir?Diz Kireçlenmesi TedavisiEl Bileği ArtroskopisiDirsek Kırığı Tanısı Ve TedavisiKireçlenme TedavisiOmuz SıkışmasıEl Bileği KırığıOmurga Hastalıkları ve TedavisiSpor Ortopedisi ve Sporcu SağlığıPrp Tedavisi Nedir?Ganglion KistiPiriformis Sendromu TedavisiOzonlu PrpKienböck HastalığıOmuz SıkışmasıKalça Hastalıkları ve Tedavileri Hakkında Her ŞeyEl Hastalıkları ve Tedavileri Hakkında Her ŞeyKalça Ağrısı TedavisiDiz Protezi AmeliyatıSiyatik TedavisiPleksus YaralanmalarıOrtopedi Tedavi VideolarıKalça Eklemi SıkışmasıKalça Kireçlenmesi TedavisiTendinit Belirtileri Ve TedavisiMenisküs YırtığıDiz Kireçlenmesine Ne İyi Gelir?Bilimsel Kireçlenme TedavileriSpor CerrahisiMenisküs YırtılmasıArtroskopik CerrahiRadius KırığıÖn Çapraz Bağ TamiriOmuz Hastalıkları ve Tedavileri Hakkında Her ŞeyDiğer Web SitelerimizTalus KırıklarıAyak Bileği ArtroskopisiKarpal Tünel Sendromu TedavisiKalça TendinitiMenisküs Yaralanmaları CerrahisiRotator Kuf SendromuDiz ArtroskopisiDiz AnatomisiAtaköy OrtopediSıkça Sorulan SorularDiz Kapağı AğrısıAşil Tendonu YırtığıRobotik Total Kalça ProteziFleksör Tendon YaralanmalarıTopuk DikeniParmak Burkulması TedavisiSpor YaralanmalarıRobotik Total Diz ProteziHill Sachs LezyonuDirsek Ağrısı TedavisiMozaikoplastiSkafoid Kırığı BelirtileriOmuz ProteziOmuz ArtroskopisiTotal Diz ProteziKaval KemiğiKalça Bursiti TedavisiBankart Lezyonu TedavisiKök Hücre Tedavisi Yapan HastanelerKienböck Hastalığı Nedir?Kondromalazi PatellaOrtopedi Ameliyat VideolarıSkafoid KırığıPlantar FasiitStres Kırığı TedavisiAmeliyatsız Bel Fıtığı TedavisiDiz Ağrısına Ne İyi Gelir?Eklem Faresi CerrahisiOmuz Kireçlenmesi TedavisiAyak Bileği LezyonuMinimal İnvaziv Kalça ProteziArka Çapraz Bağ TamiriKireçlenme TestiKök Hücre TedavisiOmuz AnatomisiEl Kırığı TedavisiOmuz Kireçlenmesi TedavisiEpidural Enjeksiyon İle Nokta Atışı TedaviLomber DiskopatiOrtopedi HastanesiDiz Önü AğrısıHakkımızdaAtaköy Ortopedi İletişim BilgileriNükleoplasti Ve Fıtık TedavisiRotator Manşet YırtığıOrtopedi RandevuKanal Daralması Nedir? Omurilik Daralması TedavisiGolfçü DirseğiServikal DiskopatiAşil Tendonu KopmasıKalça SıkışmasıTfcc Lezyonu El BileğiDiz BurkulmasıMozaikoplastiEvde Fizik TedaviKök Hücre Nedir?Dupuytren KontraktürüTenisçi DirseğiKalça Protezi AmeliyatıHastalarımızın YorumlarıBel Fıtığı TedavisiOzon TedavisiAyak Hastalıkları ve Tedavileri Hakkında Her ŞeyUyluk Kemiği KırığıDiz Hastalıkları ve Tedaviler Hakkında Her ŞeyDiz Osteotomisiİç Ve Dış Yan Bağ Yaralanmaları